Οδηγός πεζοπορίας: The Subway From the Bottom

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Μετρό είναι ένα από τα καλύτερα φαράγγια κουλοχέρηδων της Γιούτα και πράγματι η λέξη έχει κυκλοφορήσει. Για να βοηθήσει στην προστασία του εύθραυστου παρόχθιου περιβάλλοντος του φαραγγιού, το Εθνικό Πάρκο Zion επιτρέπει μόνο 60 άτομα την ημέρα.

Πηδάω σε: Πώς να αποκτήσετε άδεια μετρό

Κατά τη γνώμη μου, ο καλύτερος τρόπος για να ζήσετε το Μετρό είναι από πάνω προς τα κάτω. Αυτή η διαδρομή ξεκινά από το Wildcat Trailhead, τελειώνει στο Left Fork Trailhead και περιλαμβάνει δύο ράπελ.

Ο Μαξ (ο συγγραφέας) μπαίνει στο Μετρό το 2002

Ωστόσο, εάν δεν έχετε τον εξοπλισμό ή/και την τεχνική εξειδίκευση για να πάτε από πάνω προς τα κάτω, τότε αρκεί από κάτω προς τα πάνω. Θα χάσετε το Upper Subway, αλλά το Lower Subway είναι αναμφισβήτητα πιο φωτογενές.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα μοιραστώ τις βέλτιστες πρακτικές για την εξασφάλιση άδειας και θα σας δείξω πώς να κάνετε πεζοπορία στο Μετρό από το Left Fork Trailhead, έξω και πίσω.

Το μετρό στο εθνικό πάρκο Zion

Γρήγορα γεγονότα

• Απόσταση: 8,8 μίλια
  • Ώρα πεζοπορίας: 4-8 ώρες
  • Ανύψωση: 1500 πόδια
  • Τέλη: 35 $ ​​για ένα πάσο 7 ημερών στο Εθνικό Πάρκο Zion
  • Σκύλοι: Οχι
  • Δυσκολία: Σκληρός

Πώς να αποκτήσετε άδεια μετρό

Κατά τη διάρκεια της υψηλής περιόδου: Απρίλιος – Οκτώβριος

Το Εθνικό Πάρκο Zion διοργανώνει μια «κλήρωση εκ των προτέρων» για το Μετρό για το μεγαλύτερο μέρος του έτους. Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά, τρεις μήνες πριν από την ημέρα του ταξιδιού σας. Υπάρχει μη επιστρέψιμη χρέωση 3 $ για την εφαρμογή.

Κατά τη διάρκεια της Offseason: Νοέμβριος – Μάρτιος

Από τον Νοέμβριο έως τον Μάρτιο, μπορείτε να κάνετε κράτηση online χωρίς να χρειάζεται να συμμετάσχετε σε κλήρωση. Οι διαθέσιμες θέσεις εμφανίζονται σε ένα ημερολόγιο και μπορείτε να δημιουργήσετε ένα Zion Wilderness Reservations Account να πάρει άδεια.

Η ζήτηση κατά τη διάρκεια της εκτός εποχής είναι πολύ χαμηλότερη, γι‘ αυτό η υπηρεσία πάρκου διακόπτει την προσέγγιση της λαχειοφόρου αγοράς. Ο αέρας και οι θερμοκρασίες του νερού είναι πολύ πιο χαμηλές κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου του χρόνου, επομένως προγραμματίστε ανάλογα και προχωρήστε με δική σας ευθύνη.

Υποβάλετε αίτηση για άδεια μετρό

Πεζοπορία στο μετρό από το Left Fork Trailhead

Τον Νοέμβριο του 2020, ο Τζέισον, ο Τζάστιν και εγώ περπατήσαμε στο Μετρό από κάτω προς τα πάνω.

Ενώ ο Τζέισον και ο Τζάστιν τελείωσαν το πρωινό τους στο Σπρίνγκντεϊλ, πήγα στο πάρκο για να μετατρέψω την κράτησή μας σε πραγματική άδεια στο Κέντρο Επισκεπτών.

Ήταν μια όμορφη ηλιόλουστη μέρα με ψηλά τη δεκαετία του ’60 και το πάρκινγκ ήταν γεμάτο.

Ο δασοφύλακας στο γραφείο αδειών ανέφερε ότι οι επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης δεν πραγματοποιούνται τη νύχτα και ρώτησε αν η ομάδα μας ήταν έτοιμη να μείνει τη νύχτα στο φαράγγι.

Χρειάστηκαν περίπου 30 λεπτά οδικώς από την είσοδο του Zion Canyon στο Left Fork Trailhead, έξω από την Kolob Terrace Road.

Καθώς συναρμολογούσαμε τον εξοπλισμό μας στην κορυφή του μονοπατιού, ένα φορτηγό γεμάτο φύλακες εμφανίστηκε και ζήτησε να δει τις άδειές μας.

«Μάλλον το ξέρετε αυτό, αλλά ξεκινάτε αργά», είπε ένας από αυτούς. «Έπρεπε να σώσουμε μια ομάδα σαν τη δική σου χθες. Βεβαιωθείτε ότι θυμάστε πού είναι η στροφή για να βγείτε από το φαράγγι.“

Αστειευόμασταν που πετάξαμε την πετσέτα και πήγαμε σπίτι.

Αντ ‚αυτού, λάβαμε τις προειδοποιήσεις με αδράνεια και ξεκινήσαμε την πεζοπορία μας στις 12:15 μ.μ. Φυσικά, φροντίσαμε να κάνουμε boogie ώστε να επιστρέψουμε στην κορυφή του μονοπατιού πριν σκοτεινιάσει.

Μεγάλο μέρος του «μονοπατιού» μέσα από το φαράγγι διακόπτεται από διαβάσεις ρεμάτων, ογκόλιθους, χαμηλά κλαδιά δέντρων και δύσκολες στην πλοήγηση ανατροπές.

Το πρώτο μίλι είναι μια απότομη κάθοδος περίπου 400 ποδιών στο πάτωμα του φαραγγιού. Θυμηθείτε, πρέπει να ανεβείτε ξανά αυτό το τμήμα στο τέλος! Είναι εντερικό κόλπο.

Για την υπόλοιπη πεζοπορία, ανεβαίνετε στις απόκρημνες όχθες του Left Fork North Creek και κερδίζετε 800 πόδια.

Μπορώ να προτείνω αυτήν την εκδρομή μόνο για έμπειρους, ικανούς πεζοπόρους σε καλή φυσική κατάσταση.

Φτάσαμε στον κάπως εμβληματικό καταρράκτη από τραβερτίνη στις 13:45

Καταρράκτης τραβερτίνη κάτω από την είσοδο του μετρό

Μετά, μπήκαμε στο Μετρό στις 2:15 μ.μ. Gadzooks, προχωρήσαμε γρήγορα!

Ο Τζέισον μπαίνει στο Μετρό

Δεν ήμασταν μόνοι στο Μετρό, αλλά οι άλλοι πεζοπόροι ήταν πολύ ευγενικοί και έδωσαν στην ομάδα μας λίγο χρόνο μόνος για να τραβήξει φωτογραφίες.

Στην έξοδο, ο ήλιος των μέσων Νοεμβρίου έλαμπε κατευθείαν στα πρόσωπά μας και αισθανόμασταν υπέροχα.

Συσκευάσαμε κάλτσες νεοπρενίου που νοικιάσαμε από Adventure Plus στον Άγιο Γεώργιο αλλά δεν τα φορέσαμε τελικά.

Αν είχε μερικούς βαθμούς πιο κρύο, θα τα χρειαζόμασταν.

Μας πήρε μόνο 4 ώρες και 15 λεπτά για να περπατήσουμε στο Μετρό και να επιστρέψουμε από το Left Fork Trailhead. Όπως ανέφερα, κάναμε ζουμ! Θα σχεδίαζα για 6-8 ώρες εκτός κι αν είσαι γαζέλα σαν τους φίλους μου.

Χάρτης

Τοποθεσία

Από το St. George, επιβιβαστείτε στον I-15 με κατεύθυνση βόρεια και βγείτε στην έξοδο 16 για την State Route 9.

Συνεχίστε για 12,5 μίλια και μετά στρίψτε δεξιά στο Hurricane για να παραμείνετε στην State Route 9.

Συνεχίστε για 6,3 μίλια και, στη συνέχεια, στρίψτε αριστερά στην οδό Pocketville στο Virgin.

Συνεχίστε για 0,8 μίλια και στη συνέχεια στρίψτε αριστερά στην Kolob Terrace Road.

Συνεχίστε για 7,4 μίλια, στρίψτε δεξιά και σταθμεύστε στο χωματόδρομο στο Left Fork Trailhead.

Πάρε οδηγίες

Πόροι

Οδηγοί

Χάρτες Topo

Συνδέσεις

Φωτογραφίες

Ο Μαξ (ο συγγραφέας) στο Μετρό.  Σεπτέμβριος 2002
Ο Μαξ (ο συγγραφέας) στο Μετρό. Σεπτέμβριος 2002
Το μετρό το 2002. Οι δυνάμεις διάβρωσης έχουν αφαιρέσει από τότε τη συσσώρευση ιζήματος

Περισσότερες μεγάλες πεζοπορίες κοντά στον Άγιο Γεώργιο

Θέλετε να κάνετε πεζοπορία στα καλύτερα μονοπάτια της Γιούτα; Ρίξτε μια ματιά στους άλλους οδηγούς πεζοπορίας στη Γιούτα.